Centrul Diecezan Caritas Iași angajează coordonator Departament atragere de fonduri și dezvoltare organizațională
Centrul Diecezan Caritas Iași* își lărgește echipa și angajează coordonator Departament atragere de fonduri și dezvoltare organizațională.
Ești pasionat / pasionată de promovarea carității? Sprijinirea persoanelor aflate în dificultate a devenit mai mult decât o preocupare personală? Ai experiență în organizare de evenimente și fundraising? Vrei să ai un impact personal pozitiv în cauze sociale, educaționale sau medicale prin activitatea de zi cu zi de la serviciu?
Dacă ai răspuns cu da la întrebările de mai sus, atunci trimite-ne CV-ul tău, o Scrisoare de intenție și o Scrisoare de recomandare (din partea unui profesor, preot sau a unui fost angajator), până la 15 februarie 2011, ora 16.00 pe adresa de email contact@caritas-iasi.ro sau le poți aduce personal până la 15 februarie 2011, ora 16.00, la sediul nostru din Iași, Str. Sărărie, 134.
În cazul în care vei fi selecționat, interviul va avea loc în ziua de 16 februarie 2011.
Profilul candidatului ideal
Pentru coordonator al departamentului de atragere de fonduri și dezvoltare organizațională, profilul căutat este cel al unei persoane cu abilități de management de proiect: organizată, dinamică, pragmatică, interesată de activități logistice și de coordonare a voluntarilor.
Responsabilitățile postului
Inițierea și organizarea împreună cu coordonatorii de proiecte evenimente speciale (campanii, concerte, spectacole și alte tipuri de manifestări) în vederea strângerii de fonduri sau colectării de bunuri
Identificarea finanțatorilor instituționali sau individuali, potențialilor sponsori sau donatori, și a liniilor noi de finanțare apărute
Colaborarea cu parohiile și cu diferitele asociații ale Diecezei de Iași în realizarea diferitelor activități cu scopul atragerii de fonduri
Raportarea rezultatelor activităților ce se desfășoară în cadrul Centrului Diecezan Caritas Iași tuturor finanțatorilor, sponsorilor, donatorilor și publicului interesat
Gestionarea activităților desfășurate cu voluntarii
Pregătire necesară
Cerințe
Cunoștințe informatice (Excel, Word, Power Point, Internet)
Limba engleză (scris și vorbit)
Experiența de lucru (voluntariat) într-un ONG reprezintă un avantaj
Persoană dinamică, organizată, bun negociator, comunicativ și deschis cu oamenii
Avantaj experiență în organizarea de evenimente
Eficiență și orientare spre rezultate concrete
Carnet de conducere tip B
Pentru informații suplimentare și detalii, vă rugăm contactați:
Pr. Marius Adam, director executiv CD Caritas Iași
tel. 0232/210085, 0754/585400
www.caritas-iasi.ro
*
*Centrul Diecezan Caritas Iași este o asociație de utilitate publică, fără scop patrimonial, non-profit, de tip umanitar care acționează de 20 de ani în domeniul serviciilor sociale comunitare, având drept scop caritatea creștină.
Centrul Diecezan Caritas Iași este unul dintre cei zece membri ai Confederației Caritas România, care la rândul sau este membră a organizației de tip rețea Caritas Internationalis.
Centrul Diecezan Caritas Iași are misiunea de a pune în practică doctrina socială a Bisericii Catolice prin promovarea solidarității, a dreptății sociale, prin apărarea vieții și a demnității persoanei umane.
lecturi: 14.